Zanzlözt

läste i min Glamour tidning idag att Zanzlöza Zmycken har skaffat sig en hemsida ( www.zanzlozazmycken.se ) ! jag dog av lycka . efter att ja fått igång datorn efter många om o men så hamnade ja inne på hemsidan - jag blev galet besviken . astråkig hemsida & inte alls bra grejjer ?! undrar bara - vad hände ?
i alla år så har ja läst om massa fina smycken & sett så mycke vackra saker som ja velat ha som enbart har gått att få tag på i just den butiken som naturligtvis endast finns i Sthlm , oså skaffar dom en hemsida o ja tänker ; "yay - det finns hopp" .. näe , det blev ingenting me de haha blev istället jätte besviken o bestämde mig för att aldrig mer gå in där för de va så tråkigt .

med andra ord , utseende & design makes a big difference !

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0