wonderful wednesday

idag känns som en underbar dag . vet inte varför , det känns bara så . kan bero på att ja & stine åt en härlig pannkaksfrukost , eller så kan de bero på att ja o stine bara spenderade tid med varandra :)
älskar att vara med stine , hon är så underbart härlig o rolig . saknar alla våra gamla goda tider ! va sägs om cheers-tiden eller vår paris-resa ? hahahaha HERREGUD ! fööör roligt . speciellt den där kvällen när ja blev utelåst utan batterier på mobilen !!! satt ensam ute på gatan mitt i paris i kortkort kjol o skinnjacka o frös ihjäl & poliserna fick hjälpa mig in genom grinden efter 4 timmar i min ensamhet hahaha - christine låg o sov uppe i sängen helt ostress . eller spanien resan ? när jag mitt efterblivna muppmongo tar fel väska på flygplatsen ?!gapskratt säger ja bara hahaha vi har fan haft våra sjuka stunder ♥

nu drar jag in till stan för att chilla me stine & kolla runt i stan lite :) därefter blir det jobb .

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0