update

sitter hos min syster nu , Felly sover & ja har nyss klippt mina toppar ! det blev tamejfan bra o de känns tvärskönt att inte ha klyvna toppar för första gången på ett år ! haha . tanken va ju egentligen att ja skulle klippa Gaby men vi banga det o tar det på tisdag istället då Felicia har sprungit fram & tillbaka i full fart + att ja behöver en spegel för att se framifrån .. min systers vardagsrum är inte det bästa stället att klippa på haha brist på ljus & speglar så vi får ta det på salongen istället :)
imon ska ja klippa Sosso på salongen , vi får se om det blir en frisyr eller bara grundklippning - that's up to her to decide :) jag älskar ju utmaningar men vi får se va Sosso vågar låta mig göra ;) muhahaha !

imon ska vi ut o äta lite middag .. tanken var att vi skulle till Mañana men alla bord va bokade så vi tar nog La Sombrita istället . men det märker vi när vi är där :)

*

på tal om ingenting så e ja typ rädd - för mig själv .. eller nåt :S ja har blivit taggad i 666 bilder på FB + att ja fyller år fredag den 13e i år . november dessutom , halloween-månaden o massa läskigheter runt omkring , i don't like that feeling haha ja menar what is going on ? blir ja förföljd av otur eller va e de frågan om ? dock tycker ja nog att mitt liv känns riktigt bra nu .. i've got my friends , i've got my job n i got myself .. jag LOVAR att nåt komma flippa ur snart , eller att nåt kommer göra en helomvändning o sluta i katastrof .. de e typiskt min otur ! haha ja menar varför ska man få va lycklig o ha det bra ? det e ju jättedumt , att vara olycklig är ju mycke roligare - absolut ! jaaa gud va kul det är att va lessen .. ehhum .

nu hör ja Felicia vakna i rummet intill haha fööör söt är hon ! när hon vaknat till liv o fått i sig lite mat ska vi upp till pizzerian & äta nåt smarrigt :D yayyy !




smarriiigt ! ja e sjukligt hungrig nu hahah

peace .


Kommentarer
Postat av: christoffer

Vi får väl hoppas att oturen inte kommer till dig.. En snygging som du kan väl inte ha mycke att oroa sig för?!=)

2009-10-01 @ 14:49:59
Postat av: Sosso

För det först så HAHAHAHAHAHA på din kommentar innan mig, för det andra HAHAHAHAHA och WTF! Älskling sluta va så jävla drama queen! Nej, nu ska jag gå och ställa mig på drottningtorget och dansa naken.. Kösss

2009-10-01 @ 16:05:55
Postat av: Sosso

Och sluta va så snygg så du kan börja oroa dig för en saker! Baaaajs snopp o snippa!

2009-10-01 @ 16:07:32
Postat av: vickey

HAHAHAHAHAHA men honey jag är en liten drama queen o de kommer ja alltid vara :D u know that ! hahaha du älskar mig ändå ;) ahh ja får sluta va så snygg nu hahaa ja ber om ursäkt ! o för helvete , droppa de där me päckel snacket :P u nasty bitch ! hahahahahahah ps. hoppas apo filma dig när du dansa naken , har en känsla av att ja kommer skratta högt åt dig ! :P love .

2009-10-01 @ 20:44:03
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0