update & ny bloggdesign

ain't it lovely ? i just loooooove my new design :D tack Sanna för hjälpen - du är bäst :)

*

i torsdas fixade jag håret på Nea .. vi klippte av typ 2 dm !!!!!!! formade till en snygg lugg på henne samt jämnade ut färgen i håret + att jag la slingor på henne för att få ett snyggt fall . hon e skitsnygg i det verkligen :D yay !
därefter blev de färd mot stan & Bianco's sko-kväll . det enda roliga var goodiebagen , som sög . haha . vi mötte upp dave , john & max o rökte vattenpipa på cello för att sedan bege oss mot BK för att äta maaat ! något senare på kvällen hände en rolig sak , mr S gjorde min dag ! hur faaaaaaaaaan kunde du va så jävla klantig ? haha doesn't really matter though , ja gapskratta o hade asball :D hahahaaaaaaa .



min snygging

yep that's me

mums mat på BK

max ser sjukt busig ut .. dave e alldeles för inne i sin mat haha

i fredas passa ja mina små änglar en stund på eftermiddan .. Casper va lite sjuk & hängig men de va full fart på Felly , herregud ! tur att Stef va me mig & höll koll på Felly medans maten skulle lagas o annan crap skulle fixas haha fattar inte hur Gaby hinner med . att va mamma e fan ett full time job asså - i ain't kidding !
later on at night så hookade vi alla små barn hemma hos mig för ett stycke förfest , eller de va tanken iaf haha . alla söp & blev väl mer eller mindre packade , för att vi tillslut skulle inse att klockan va typ halv 3 o alla va hungriga hahaha för roligt ! begav oss mot BK o då inser ja , Diana & Julie att vi vill ha crepes så vi vandrar uppåt igen .. mitt i allt detta kommer de fram en kille o bitch slapar Diana i ansiktet , Diana sätter fart efter honom med mig i släptåg naturligtvis hahaa . ringer max i ren hysteri & alla barnen springer upp från BK & missar mongot precis då han hoppar på vagnen som kommer eftersom han blev panikslagen efter mina "demonstrationer" på honom hur han slog Diana & hur ja inte tyckte de va okej att en kille gjorde så hahahahaaaa komiskt faktiskt , nu när man tänker efter haha .


älskling leker me bilar haha sötnos

myself n my angel ♥

lillgrodan myser me nallen ♥

Stef kör full fart på äpple skärandet till Felly

this is how we do it hahahaaa ojaaa gapskratt all the time

mina sötnosar !

HAHAHAHAHAAAAAAAA ♥ jag älskar den här bilden !!!!!!!!! :D

i lördags va ja sjukt bakfull . mötte upp me Stef & Nea o käka subway , därefter stod ja & Nea ute i kylan o titta på Johns fotbollsmatch i 2 timmar ! DJUPFRYST ! hahaha efter de åkte vi hem till mig & tog en vaaaaaaarm dusch - för bästast hahaa . sedan tog vi en trip till angered för o släppa av max & storshoppa på Lidl :) hem till mig för att äta maten för att sedan dö av mätthet haha . sen nattbio på de , vi såg Fame - så jäääääääävla bra ! måste se den igen , nu nu nu nuuuu ! en kille i filmen är så lik M.D så det är heeeeeeeeeelt sinnes . Stef & ja konstatera att det va helt sjukt va likt de va , helt sjukt !!


Malik - min favorit i filmen :)

igår kände ja mig inte så bra när ja vakna (vilket ja fortfarande inte gör) .. ja har inte tid att vara sjuk så please please pleaaaase don't let this cold get any worse ?! jag måste jooobbbaaaa . men till saken .. Stef , Nea , myself , John & Max åkte till BK för att äta mat & jag blev utmobbad som vanligt . sedan blev de färd hem till John & vi spela massa tevespel :) John & Max utklassa mig & Stef i Bond-spelet men så kan de gå hahahahaaaa . sedan blev de färd mot Sätila & efter de mötte ja upp Emmi :) overall ett stycke mys-söndag .


John e heeeeelt inne i Farmville :P

Nea fick ett ryck & Max dog av skratt !



nu e de dags för mig att blåsa håret så ja kan börja me pannkakorna sen eftersom Emmi kommer när som helst .. därefter ska ja till jobbet - även om jag inte vill . jag vill helst bara ligga i sängen hela dan , me nerdragna persienner & dra täcket över huvudet . ja e fan arg . helvetes jävla crap !

peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0