update .

it's been a lil while since ja blogga nu .. ganska mycke har hänt på ganska kort tid känner jag . vet inte riktigt om det ens är någon idé att ja börjar förklara för jag känner mig pretty confused när det gäller ganska många saker nu . det värsta är nog att ja känner mig så förvirrad att ja inte ens orkar ta tag i det för det är för mycke .. får väl börja me en sak i taget , så man får nån ordning :)

*

anywayyyss , i dagarna ska mina skor komma - YAY ! :D som ja längtat . det är vecka 43 nu & dom lovade att dom skulle skickas så fort shuuzen kom in på lager , vilket är denna veckan . jag måååste ha med dom till Öland , våran maskerad kväll där kommer döda allas halloween firande , yes indeed ! n then as u may understand - i need my shuz to kick ass :D


jag saknar sommaren :(


peace .

Kommentarer
Postat av: erik

Åhhhh Vicktoria du är så fin!! Det är helt olagligt! Du borde låta dig bli fotad, alltså sånna där riktiga fotobilder! så kan du lägga ut dom här sedan=)

Kram.

2009-10-20 @ 23:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0