this is it

premiären av MJ's film igår va heeelt amazing ! var där me julie , nea , john & max ! att få ta del av hans artistiska sinne & konstnärliga seende över saker o ting omkring honom va helt off the hook . alla som jobbade on stage med honom sa en efter en ; det är en ära att få jobba med Michael Jackson , det finns ingen popartist som är så snarlik en perfektionist som han är och som vet precis hur jobbet ska göras för att tillfredställa fansen eller jag har aldrig under min livstid jobbat med någon som gör det som Michael Jackson .


precis när filmen började så filmades dansare i kön till Michael's audition , där skådar jag självaste Derrell himself :D jag blev helt till mig men så kom ja på att ja va där me folk som inte har en aning om vem han är :/ jo , julie , men hon satt 5 stolar bort från mig :( hahaha .
anyway , något som ja lade märke till under filmen var hur alla dansare i princip 99% av tiden gav ALLT . vissa utav dansarna pratade i kameran o förklarade sin glädje över att få stå på scen med Michael , förklarade sin kärlek till hans musik och hur självaste Michael är anledningen till att dom är dansare idag - alla grät .


det sjuka är ändå att hela filmen handlar om hans comeback , hans konsert this is it . allt material som visas är från repetitionerna och materialet är ändå helt jävla amazing . att få ha tagit del av detta gör mig så jävla glad . konserten skulle blivit heeeeelt off the hook - antagligen en konsert som världen aldrig skådat tidigare . ni kommer förstå precis vad jag menar när ni ser filmen , och snälla - SE DEN !

if u wanna make the world a better place
take a look at yourself and make a change
MJ - man in the mirror






R.I.P - god bless you .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0