salongsberusad

idag har ja fixat lilla julies hår :) klippte till topparna o jämnade ut hennes galet konstigt klippta hår haha .. vi bangade helt idén om att färga håret ljusare koppar o sedan slinga det eftersom julie inte va redo för ljusare förändring hehe så färgade om håret för att få en jämnare färg osv efter alla färgningar hon gjort tidigare . jag e helt sjukt glad att ja äntligen får chansen att göra det här , medans ja satt o klippte julie sa ju typ 711 ggr ; det här e så jääävla roligt , aaaaah ! :) överexalterad , oooja , dock något nervös hahaha men älskade känslan , kändes som en adrenalin kick nästan att ha någon i stolen att pyssla om !! känns jätteskönt att känna att ja älskar det , det är väl lite så det nästan måste kännas i ett sånt här yrke ? annars e man nog litegrann ute o cyklar om man känner att det är svårt & jobbigt hela tiden .. ja ser bara fram emot nya grejer , hela tiden ! yayyy :D måste säga att för att ha haft min första "kund" ever o fixat allt på salongen så är jag sjuuukt jävla nöjd ! enligt julie va hon toppen nöjd hon också , let's just hope she's not lying hahaha :P


före

efter ett stycke klippning färgade jag utväxten & jämnade ut färgen

efter klipp , färg & plattning av håret som annars är krulligt !
ain't she goregeous ? mwah*

älsk i solskenet på väg hemåt

*

hämtade nyss ut mina grejer från H&M som kommit :D yayy . det blev ett myyysigt stickat ljusrosa pannband , en svart stor snygg väska + en fiiiiiiiiiiin rosa sak hahaha kan inte riktigt avgöra om det är en klänning eller ett linne :S ? i vilket fall som helst e den föör fin :) om ja ska ha på mig den ikväll ? i believe so muhaha ! det blir nog la sombrita va ja förstått hehe , ska bli myyysigt ! lite tapas , lite vin , härligt sällskap & massa tjöt = lovely .


igår när ja skulle till jobbet från min syster så börja de regna ,
klär ja inte alldeles utmärkt i Caspers fina spiderman parraflax ?!
hahahaha såååå bästast !

peace .

Kommentarer
Postat av: Martina

SNYGGT! Bra jobbat,verkligen!! Synd att ja bor så himla långt ifrån göteborg, annars hade jag mer än gärna suttit som hårmodell för dig, du verkar ju iaf ha koll på vad du gör för något även fast du inte har någon utbildning vad jag har förstått?=) kram Martina

2009-10-02 @ 17:47:36
Postat av: erik

Du e så duktig snygging! Härlit att höra att du tycker det är roligt! Kram

2009-10-03 @ 09:54:56
Postat av: vickey

tack! men det var ju synd Martina, har du svängarna förbi göteborg så hör av dig bara så bokar vi en tid haha i need all customers i can get :)



tack erik, ja det känns superskönt faktiskt :)



2009-10-03 @ 13:55:58
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0