rökfri men förkyld ..

igår slutade jag röka ! yay :D hahah vi lär märka hur detta går , men hittils har det varit helt okej vad gäller röksuget . igår ville ja dock typ ta livet av mig efter ja ätit min thai mat hahaha va sååååå mätt o sååååå sugen på en cigg :( dock fick ja e ett pepp sms o tänkte "näe fan ja klarar de här" oså tog ja nåra djupa andetag o efter typ 5 timmar va röksuget borta hahaha ..
anyway , nea & john kom o hämta upp mig o vi åkte in till TinTin café & tog en fika - myyyyyyyyyys trots regnet . vi planera lite åt nea va gäller allas födelsedagar framöver & diverse roadtrips som kommer göras , så lilla hjärtegullet har koll i kalendern liksom :)

för övrigt har ja åkt på en sjuuuk förkyldning :( så jävla tråkigt ! ja snacka ändå me stef i telefonen igår (hon är också jättejätteförkyld o sjuk) o ba "fyfan va skönt det är att inte blivit sjuk än" !!! jahaaaaa o vafan åker man på då ? värsta förkyldningen ever typ ! låg hela natten o kippa efter andan o nös typ 5 tusen gånger i rad . IT SUCKS ! really really suuuucks .



*

imon ska ja klippa & färga nea :D it's gonna be so much fun för hon mer eller mindre släpper lös mig totalt & vi har planer på lugg & uppklippning på fröken "jag-har-2km-långt-spikrakt-hår" haha !!!
på kvällen ska vi till Bianco på en liten visning för nya shuuz , de ska bli mycke mysigt ! hoppas ja mår bättre bara .. det suger att vara ute på äventyr & känna sig svag !

peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0