roadtrip a la skogsmulle

igår var en minst sagt spektakulär kväll .. eller nåt . tänkte ja skulle använda mig av ett avancerat ord men de gick sådär hahaha ! det började med att ja mötte upp nea & john för pizza smaskande i kungssten , därefter blev det bilfärd hem till julie för att smaska i oss lite glass .. därefter blev de ett stycke längre bilfärd till lilla Sätila :D hahaha fööör roligt ! efter diverse försök av pojkarna att få i oss i vattnet i sjön & "lets-köra-sönder-neas-bil-raceande av max & john så satte nea & jag oss i bilen igen , något skakiga dock .
(john rullade för övrigt in i ett träd - ja DOG av skratt!!!!)
mitt i allt fick ja ett telefonsamtal o hängde inte riktigt med i baletten . innan ja visste ordet av var vi på väg till Borås . halv 12 på natten - en måndag kväll ?! hahahahaha . det kanske låter heeeeeelt efterblivet , o de va de iof . men också jääävligt kul ! mycke gapskratt & efterblivna kommentarer , naturligtvis va de ja o nea som stod för dom ! hahaha .

ni förstår att i lilla Sätila så är det väldigt ofta stjärnklart , LOVELY ! månen lyser som en jävla lampa i vardagsrummet o sjukt mycke större än när man ser den här inifrån stan .. anyway , försökte ta ett kort på månen när vi va vid sjön , för den lös så vackert med molnen i bakgrunden - men naturligtvis kunde inte min telefon ta ett normalt kort så detta e va som finns att se från denna stjärnklara kväll ! hahahaha



NEA & JAG SÅG ETT STJÄRNFALL PRECIS UTANFÖR MAX HUS ! DE VA SÅ JÄVLA VACKERT ♥

peace .

Kommentarer
Postat av: sara

Åhh stjärnfall vad underbart!!!

2009-10-07 @ 01:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0