no matter how i fight it , can't deny it

näe , det e fan sant . o det suger .


*


idag har jag nog verkligen vaknat på rätt sida känns det som . kom ur duschen förut med ett sjukt brett leende på läpparna o har lyssnat på glad musik hela morgonen . känns skönt :)
idag ska ja in till stan o fixa lite småsaker som ja egentligen inte alls vill fixa , skulle gjort det igår men glömde naturligtvis av det . typiskt mig . sedan ska ja till jobbet , o jag ser typ fram emot det . hahaha what a wonderful way to start a day :) älskar när jag känner såhär .


imorgon ska ja träffa min underbara Leila :) ♥ hon är för underbar för att vara sann . ( sommar 2oo9 innan FLIPPAD utgång på Nivå haha )





***


bio ikväll ? anyone ?


peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0