M J

Michael Jackson förändrade världen , förändrade människors sätt att se på världen , förenade människor . det älskar jag . det är en stor del till varför Michael har betytt så mycke för mig i mitt liv , vilket han fortfarande gör även om han inte finns hos oss på jorden längre . dock tror jag att han lever kvar , nånstans där ute .. en person som han kan inte försvinna , allt han stod för & gav till oss vanliga var för generöst . he was an angel .

hans sista "hit" som dom kallar det - "this is it" - är för bra för att vara sann . första gången ja hörde den så fick jag gåshud över hela kroppen , inget ovanligt när det kommer till hans musik dock . men ändå , jag menar vafan det kan ju ändå inte vara hans sista sista låt ?!?! det måste komma mer ? även om han gett mer än enough till den här världen så vill ja inte att hans fenomenala låtskrivande ska sluta ! aldrig någonsin har någon annan artist tilltalat mig med sin musik såsom Michael har gjort . Tupac har också gjort stora inflytningar på mig med sin musik , men inte på samma sätt som Michael . ingen gör det som Michael . så är det bara !


if u wanna make the world a better place
take a look at yourself and make a change ..
M J - man in the mirror

*

peace .

Kommentarer
Postat av: erik

så jävla sant!!!! Han var för bra för att vara sann!

2009-10-15 @ 18:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0