incoming - outgoing

idag har ja gått i stan med julie love o shoppat litegranna :)
det blev en mysig fuskpäls jacka som ja bloggade om tidigare i veckan, en UNDERBAR stor laxrosa angora sjal , en gosig grå "väst" med längre sidor ner mot benen o en lång krage - sjukt söt . det blev även diverse nödvändiga saker såsom mascara & tights osånt där shiet som man egentligen inte vill lägga pengar på hahaha . mina skor kom idag också så hämtade ut dom , FYFAN va snygga dom äääär ! ett köp ja aldrig kommer ångra . jisses va dom kickar äääz :)





dock kände jag för ett litet tag sedan att rensa lite i garderoben , så bestämde mig för att lägga upp lite saker på blocket som jag inte längre använder . det är alltid roligare att inskaffa sig något nyare än att ha kvar något gammalt , right ? :)
kommer länka sidan imorgon eller senare ikväll när den godkänts ifall ni vill ta en titt o se om det är något ni är intresserade av eller som kan komma till användning för eran del :)

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0