i got a feeling ..

.. n hopefully everything will turn out great in the end :) for all of us .


många utav mina vänner nu har planer framöver , även jag . jag fick goda nyheter idag ( YAY !! ) o har levt på hoppet hela dagen - trots huvudvärk av mina nya linser . jag blir så himla glad för både min egna skull , och mina vänner som sätter upp mål i livet o känner sig redo för att försöka nå dit with all it takes . vissa gånger kanske det inte är så jävla enkelt , men ja tror att om man bara ger sig fan på att man klarar det och inte ger upp så resulterar det i något positivt :) många gånger kanske det också kräver uppoffringar , pengar och annat som inte är så lätt att klara av . men det är då man ska veta att man har sina vänner där för att stötta en - det är viktigare än vad man tror att ha sina vänner som en stöttar en i en sådan situation . en ynka liten positiv kommentar kan göra sån jäääävla skillnad - vilket dessvärre även en negativ kan göra . så tänk på det när era vänner är glada över nånting . don't u EVER try to make them feel bad about themselves or something like that just 'cause you're jeallous . för beter du dig så suger du , o kommer antagligen inte ha personen i fråga kvar i din vänskapskrets särskilt länge till .

***

idag har jag haft en mysig dag i stan med Leila , Max  , John & Stef . vi har struttat omkring lite här o där , fikat på olika ställen , planerat inför Öland , snackat skit osv . ikväll blir det bio med Nea , Julie & John - MICHAEL JACKSON'S this is it . wonderful :)

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0