HP + vin = sant

yes . idag mina kära vänner har Victoria Bech tamejfan gjort högskoleprovet ! de ni ! hahahahaaa herreguud . de gick tillomed över mina förväntningar :) tänkte att ja kanske skulle kunna fylla i typ 1/4 av allt som komma skulle , men fan ja svara på allt o hann i tid o grejer . riktigt stolt över mig själv :) hihi .
de va riktigt roligt fast ändå tråkigt . roligt för de va en utmaning samt nåt helt nytt för mig o sitta knäpp tyst i en sal så länge utan att ens så mycke som hosta , o ja klarade av de ? haha de va som fan .... tråkigt pga att ja inte är den människan som gärna sitter helt still o 8 timmar utan o säga nåt . jag e för social för sånt .

kom hem för ett litet tag sedan , tog mig ett glas rödvin faktiskt . amarone . mamma & pappa skulle iväg ikväll så pappa öppnade en flaska innan dom gick förut , va ju tvungen att smaka . jag är ingen fan av rödvin egentligen , men det här va ett riktigt gott vin . mums :)

**

anywayzzz , här är länken till mina saker som ja la upp på blocket igår . den svarta adidasen med guldränder är redan såld dock . det gick jävligt fort hahahaa men ja klagar inte :)
http://www.blocket.se/vi/24287636.htm 

jag har haft en låt i huvvet hela dagen typ . mitt i engelska delen tidigare idag dök den upp .



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas det gick bra för dig på provet gumman=)

Kram Jess

2009-10-25 @ 13:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0