fluffig isbjörn

yep . ungefär så ser jag ut i den nya jackan ja ska inskaffa mig . men guess what ? I LOVE IT ! hihi . den är bara föööööööööör varm o skön + att den är riktigt läcker . jag är inte den som är den o älskar pälsar osånt där , men jisses - snacka om love at first sight :) det är fake-fur så alla kan vara lugna ..



måste säga att ja tycker fan stine ska inskaffa sig denna mössan ja tvingade på henne haha för söt faktiskt ! mitt lilla troll ska ju faktiskt upp till sälen & kylan så en mössa som den här kan nog
behövas där uppe misstänker jag :)



hittade även ett par nya älsklingar idag ! I DIE säger jag bara !!! dock är det inte säsong för sådana här skor över huvudtaget , men i don't give a .. bout that haha . kommer dom ut på rea snart så köper ja dom - direkt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0