091026

kom nyss hem från stan . har ÄNTLIGEN fått fixat mina linser :) jag e moy nöjd . skönt att kunna se världen o alla dess små vackra ting utan glasögon hehe . lovely . känns konstigt dock hihi .
mötte upp syster love & kära stef , tog en liten tur på stan . därefter åt jag & syster smarrig ciabatta macka på condeco me lilla Felly i släptåg , mötte mormor helt random . hon är för underbar ♥ älskade momo .
därefter gick vi till studievägledningen för att få hjälp me våra liv , men dom e ju fan efterblivna där . hahaha säger inte mer än så , jävla kärringjävlar . fick iaf ett nummer till en kille som kanske kan hjälpa mig , det känns som om han är mitt sista hopp . blir det inget av det här så dör jag . på riktigt .



min lilla älsklingstuss


off to work soon .
peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0