YES !!!! yesyesyesyes !

guess what folks ?! jag kom in på frisörskolan i Malmö :D yay ! i'm happy as a ... :)

**

de senaste dagarna har varit lite knasiga o tankspridda , men som sagt tidigare så löser sig allt med tiden o nu e de löst . tror jag . ja ska inte påstå att ja förstår mig på situationen till 100% , ja har fortfarande en del frågetecken men vet inte hur ja ska lägga fram dom utan att det ska låta helt wacked . men de frågetecknen lär väl komma fram med tiden också ..


idag va ja o max hos tatueraren , han ska få sin skissad till nästa vecka . ja tror den kommer bli off the hook ! ja blev så sugen på att göra min 3e men vågar ju fan inte . såhär blir det varje gång ! hahaha . livrädd ? eh ja . frågade pappa om det va nån idé att skriva upp cash till tatuering på önskelistan i jul - ja fick en blick som kunde döda tillbaks hahahahaa . med andra ord , ny tatto kommer stå överst på listan i år ! hahaha :D






idag har det blivit mysfika på kafé vallgatan med stef , max , jonathan , cim & dejan :) därefter blev det jobb o sedan mys-sushi med mami o papi framför teven i soffan . sjukt mys .
stef e på väg hit nu . ibland älskar ja slappa stunder , även om ja lätt blir uttråkad . men det bästa som finns är att sitta o göra ingenting med sina vänner .. ja kommer sakna det om kommunen säger ja och ja flyttar till malmö , så det gäller att ta vara på de dagar som är kvar innan ja kickar härifrån !
gud va ja kommer sakna alla :(


peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0