what a celebration partey !

det finns mycke att säga om torsdagens firande utav mig och max . hahaha HERREGUD ! det började lite smått o fint med vin hemma hos mig med stef , julie o emmi . vid halv 8 drog vi oss till vasastan där det ramlade in underbara människor med tiden . TACK ALLA FÖR ATT NI KOM ! LOVE YA'LL ♥ därefter blev det färd mot parken , där träffade vi på fler underbara människor som kom o firade med oss . adam , mofeta & jerry uppträdde samt en liten gästning på scenen av mina bästaste - sami o ali :)
overall får ja säga att det var en riktigt grym kväll - amazing b day helt enkelt ! ja bortser nu från diverse drama (som egentligen va onödig) & hemfärden som slutade i kalabalik o en spricka i handen men det är okey . det kommer inte hända igen , never .


bästaste

kärlek

älsklingarna

snyggt haha

haha ÄLSKAR den här bilden . ni e efterblivna :D

stef kör full fart haha

ja tror att ja va fullare än va ja visste om , hahaa

mina honeys

ali , adam & sami - yayyy

mina snyggingar på parken

honeypie n myself @ parken

snyggt jobbat av max & abou . haha lovely

***

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0