vin & modevisning = nice !

igår var en mysig dag . efter jobb o fika + mysmiddag med mamma o pappa så åkte ja hem till min bror o chillade med honom o hans vänner . det blev ett glas vin eller två , därefter åkte ja o diana hem till julie o tog oss en liten corona , yummie :D efter många om o men osv begav vi oss till charlies änglar o mötte simon o stef för ytterligare ett glas vin . en riktigt trevlig , dock seg kväll .


snyggingar ? alltid .

simon iförd min skinnjacka hahaa , stef drar en pose

myys


***


vaknade förut idag i panik . det va stress att hinna duscha o göra sig iordning då ja vakna lite sent hehe , emmi min lilla snygging skulle gå modevisning för Change kl halv 2 på backaplan . mötte upp nea & stef o drog en BK innan , satt kanonfint ! haha .



my goregeous one

HOT !

she's mine so don't u even try !




 

 

nu ska ja fixa håret på min syster som ska ut med sitt jobb , sen ikväll blir de mys med mamma , casper & felicia om inget annat roligare dyker upp .

peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0