u stupid ass .

det värsta jag vet är när någon ljuger eller drar en vit lögn för mig . det gör mig så arg så det är helt sinnes . speciellt när personen i fråga redan från början är osäker på sin bullshit , märker att jag reagerar men inte vill säga något , och FORTSÄTTER med mer bullshit ?! jisses . tror folk att man är någon slags second-hand-retard eller ? nej tack . jag fungerar ej så . dock antar jag att ja har mig själv att skylla då jag inte berättar hur det ligger till . i dunno .


***


last night va de jazzhuset som gällde ! ja o nellie kicka dit hundra procent sober . kändes skumt . inte varit ute o dansat nykter sedan hösten 07 då ja slutade dricka i 5 mån . anyway .. cim , max o dejan kom efter ett tag o vi flippade på dansgolvet :D det va härligt !! haha dock spårade det hela ur när de drog igång en dancehall-contest ! oh herregud säger jag bara . hahahahaaaa full fart på brudarna .


peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0