i'm lovin angels instead

http://www.dubcnn.se/medina-sa-lange-prod-masse/ - ali & sami did it again :) ♥

*

i onsdags tog det emot för mig o stef att jobba , but we survived haha . därefter blev det fika på tintin med max & simon . mycke gapskratt åt helgens bravader & liiiiite för mycke information gavs ut till icke behöriga om ja får lov att uttrycka min åsikt :P vad hände med "what happens in Öland stays in Öland" liksom ? :) när nea slutat jobbet kom hon & john o joinade oss , åt lite mums mat & drack kaffe sedan va de dags att gå hem o nana .

igår blev det en sväng in på jobbet me stef o mira tidigt för att fixa med lite saker , därefter blev de subway o sedan tintin . max o jonathan kom o joinade oss . jonathan e för rolig . hahahah går ju inte att inte le när man tittar på den killen :D sedan gick ja tillbaka till kontoret en stund o mötte sandra & ellen . därefter blev de chillilei med min älskade emmi som ja inte sett på en hel jävla vecka !! vi åkte till Twisted o hälsa på :) träffade lisa & jossan , saknar er så mina små sparvar ! saknar dans-tiderna så jävla mycke . något som gjorde mig så jävla glad var o höra att vi var saknade där . evigt tjöt om att vi skulle komma tillbaka , makes me happy inside o veta att man är saknad . men ja saknar er också ska ni veta ♥ :D we had fuun !


***


du är inte som andra , du är speciell .


peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0