shuuz , drama & music

first of all vill ja bara inleda med o säga att jag älskar musik . vad skulle jag göra utan en bra text som får mig att relatera eller ett nice beat som får mig att försvinna in i min egna värld för att må bäst en stund ? utan musik skulle jag inte funktionera , jag e tacksam över att de finns så många talangfulla människor i världen som skriver låtar som får mitt hjärta att både skratta och gråta .
sedan vill jag även tillägga att ja e trött på all drama som cirkulerar omkring mig hela tiden . antagligen beror det på mig , eftersom jag alltid lyckas hamna i sådana situationer så har väl egentligen bara mig själv att skylla . i vilket fall som helst e jag jääävligt trött på de .
sist men inte minst , shuuuzz , jag älskar shuz . det vet alla som känner mig :D hittade nyss ett par tvärfeta Ed Hardy på en hemsida . säger tyvärr inte vilken för ja dör om jag ser en annan människa på stan med dom här skorna . they are just to good to be true ♥ en sån här sko kan göra hela min dag ! loooove .




peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0