Rihanna - Robyn Fenty

dagens inlägg måste bara handla om denna efterblivna människa , miss Rihanna . asså va e de för feeeeeeeeeel på denna människa ? när jag loggade in på msn för en stund sedan så kom det upp någon bild på henne via msn-hemsidan och jag var naturligtvis tvungen att gå in o titta . vad skådar jag ? HON ÄR FÖR FAN BLOND ?
wtf is goin on ? hon som hade sån skön stil i början när hon blev känd , soft rnb stil och var snygg brunett . därefter klippte hon av de kortare o kortare och färgade allt kolsvart - inte att klaga på färgen men frisyrerna ? passar inte på henne för 5 öre - enligt mig . och nu ska hon helt plötsligt vara blond ? USCH , lägg av .




peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0