Parham

dagens stjärna är en kille med ursprång från 414 , underbara Majorna & Högsbo ! hans namn är Parham och han är en artist inom kategorin svensk hiphop . jag älskar svensk hiphop , när det är bra . och Parham är grym ! hans musik är hur skön som helst , precis som han själv är personligen . en underbar människa som gör grym musik :) han har precis släppt en ny låt och ja tycker han förtjänar mycket uppmärksamhet för sin musik !!!
jag minns första gången jag hörde en låt med Parham , det var när han rappade tillsammans med dosse - då var jag 14 år haha snacka om att tiden går fort ! anywayyzzz , Parham - du e grym ! :) don't stop doin what u doin !!




hans senaste låt med Paragon


min personliga favorit


***


www.parham.nu


peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0