mysfrukost

jag är inte frukost-människan som måste äta frukost , jag skippar den helst . kaffe är obligatoriskt , men det här med 15 mackor osånt är inte riktigt min grej . däremot så har jag vissa mornar när jag äääälskar att göra en riktigt mysig frukost med ljus o allt , helst nåra timmar efter ja gått upp så illamåendet har hunnit försvinna hehe . jag brukar hata att göra det själv men idag känns det helt underbart !!! den bästa att göra detta med är dock emmi . vi e bäst på att frukost-mysa haha oja !





snart kommer min älskade stef hit . vi ska busa till det litegranna , sedan jobba . lika kul som alltid haha , måste förbi sjukhuset först o få min lilla hand fixad dock . det bandaget jag har nu spyyyr jag på . usch , they have to change it . det är ohygieniskt att skada sig hahaahhahahaaa :P

peace .


Kommentarer
Postat av: emmi

ohhh mysmys med dig hjärtat <3

2009-11-17 @ 00:07:04
URL: http://emiliehoronyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0