mysfika & panik

igår efter jobbet blev det mysfika med stef , simon o max . för omväxlings skull tog vi faktiskt en mocca latte , för mumsigt :) därefter mötte jag o max upp emmi för att käka på BK . på vägen ner blev det hysteri mellan max o emmi , HERREGUD ! som tur va dök rob o hans vänner upp från ingenstans o joinade oss :) efter diverse chillilei på järntorget blev de hem o skriva CV . sitter fortfarande o skriver skiten medans max o stef har lagat mat i mitt kök haha , tjötet om att ja ska flytta datorn är evigt :P



snart är det dags att bege sig in på kontoret , ska bara försöka få ner lite mat i magen . kan behövas :) ville bara säga att ja älskar mina vänner , åter igen . jag älskar dom verkligen ! :) ♥ det e så bästast att ni alltid finns här för mig när jag behöver erat stöd . LOVE !

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0