jaha !

de va den lördagen det . hahaha .. har legat sååååå trött o efterbliven i sängen hela dagen verkligen . längesedan ja kände mig såhär konstig när jag är bakfull , nästan som om nån drogat en . otrevligt ? yes , but i survived it . träffade min bror en sväng förut , vi käkade pizza o ja trodde ja skulle dö . trodde ja skulle klara det hahaha meeeeeen icke sa nicke . efter att min bror lämnat mig ensam i sängen igen framför teven somnade ja till simpsons - då kan vi snacka om att ja va trött . ja somnar aldrig till simpsons !!!!!!

vaknade vid halv 12 o kom på att emmi slutade 10 o skulle komma hem till mig o mysa (hennes telefon är tillfälligt avstängd så hon kan inte ringa eller nåt) haha fick panik o ringde i hysteri . hon va naturligtvis redan hemma , men hade stått utanför i 40min o knackat o gapat genom brevinkastet ! haha förlåt älskling . det va dumt av mig att sova som en sten !





nu e ja pigg o uttråkad . okej pigg kanske va lite att ta i , men ja e uttråkad . min enda msn vän gick precis o la sig , sjukt tråkigt ! haha så nu ska ja titta på konstiga humor klipp på youtube o vänta på ett samtal från min älskade puffy .


peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0