JAG HATAR DIG !

du är världens största idiot . jag hatar dig över allt annat på denna jord och jag hoppas du dör . du tillför ingen glädje , ingen värme , ingen kärlek till någon levande människa - du är meningslös ! du älskar att hata och du hatar att älska . det jag inte kan förstå är hur en människa kan funka så ? jag har känt dig i många år och inte fan har du ändrats med tiden , du måste vara missanpassad eller nåt .
du skulle aldrig göra nåt för någon annans glädje , utan bara för egen vinning . så fort det går bra för andra hittar du sätt att trycka ner dom på och får glädjen att försvinna på nåra sekunder . hur kan man vara så jävla elak ? du flippar över minsta lilla grej , ingen får snacka skit eller bete sig illa mot dig - men du är ju kung så ja menar självklart får du behandla folk precis hur du vill utan att de ska få konsekvenser ! IDIOT ! ja vill bara slå ihjäl dig när ja tänker på hur jävla duuum i huvvet du faktiskt är !
det värsta är nog hur du behandlar dom som fortfarande älskar dig ! det är som om du hugger dom med kniv i ryggen 711 ggr , ber om ursäkt för det och blir förlåten sen håller det på så . finns inget stopp . förstår inte hur du kan med o göra det eftersom dessa få personer är allt du har kvar i livet . utan dom kan du lika gärna dö . jag hoppas dessa personerna en dag inser vilken meningslös idiot du är och lämnar hoppet om att du en dag ska ändra dig , så du blir miserabel och tar livet av dig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0