irriterad o besviken - still tryin' to be happy though :)

oavsett hur många hinder man möter på vägen , oavsett hur många människor omkring en som är besvärliga eller irriterande , oavsett hur dåligt man mår vissa dagar så tror ja det är jävligt viktigt att man försöker se allt positivt . ibland är det kanske inte det lättaste , det vet jag . jag suger på att se saker o ting positivt , jag älskar att klaga o tycka synd om mig själv .. men ja försöker iaf bättra mig . jag vill inte vara en negativ person eller en människa som folk helst avstår från pga att man drar ner stämningen . trust me folks , i'm trying o hoppas ni förstår att changes can take time ! vi har alla våra flaws and all , men ska man älska någon så får man älska personen för hur denne verkligen är , trots brister . att försöka ändra på någon är bara slöseri med tid .

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0