finally friday

denna dagen har hittills bara kommit med bra besked åt mig . jag gillar sådana dagar . dock lär det väl i vanlig ordning förstöras inom 20min - happiness ain't longlasting . tyvärr . 

i vilket fall som helst så pratade jag med rektorn på skolan i Malmö idag . han var hur trevlig som helst & blev positivt överraskad i telefonen över att höra min inställning till yrket o att ja går som lärling på min mammas salong . (guldstjärna i kanten måntro? hahah) ja förklarade min boende situation o vi kom överens om att vi skulle träffas för intervju den 20e november kl 11 . HJÄLP ! jag är redan helt sjukt nervös !!!! ja vågar typ inte :S tänk om dom inte tycker om mig ? tänk så vill dom inte ha mig på skolan ? ahhhhhh som om man inte hade nog med tankar i huvvet haha , aja . antar att det bara är att försöka stå ut , för jag vet att allt kommer bli bra :)




peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0