favorite song of the day

min damer o herrar ! jag ska börja med lite funny stuff här på bloggen . bl.a favorite song of the day , dude of the day , laugh of the day and so on .. jag börjar med att skriva om dagens favorit låt !

artisten heter Conté och låten jag valt som favorit idag heter u don't wannit . Conté är en sjukt skön och begåvad kille från Stockholm som lägger ner all sin energi o tid på sin musik . jag älskar folk inom musik branschen som ger 110% alla gånger för att få sin röst hörd , för trust me - tillslut funkar det så länge man ger sig fan på de . anyways , big ups till den här killen för sin hängivenhet till musik o grymma beats :D don't u ever stop !





www.conte.se
http://twitter.com/contedoeboi


peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0