ville bara lätta mitt hjärta o säga att ja har dom bästaste människorna som finns i mitt liv ! ni alla vet precis vilka ni är o ja vill bara säga att i'm so blessed to have u all in my life - ni vet hur mycket ni betyder för mig . utan er , inget jag . 


genom åren har jag tappat kontakten med många som betytt mer än allt för mig . jag sitter o funderar lite på hur det kan komma sig att man når till den punkten då man en dag helt slutar höras .. är det helt enkelt så att tider ändras o man får för mycket att göra - med bl.a jobb , pojkvän , fritidssysslor osv ?! eller är det upp till var o en att bestämma vad man vill lägga sin tid på ? jag kan sitta o tänka i timmar o det slutar alltid med att ja blir förbannad när ja tänker på att ja inte pratar med t.ex amanda , mitt hjärta som bor i usa sedan några år tillbaka . jag saknar dig så oerhört mycke så det gör ont ! matilda , som jag jobbade med på intersport . du är min lilla gädda - varför hörs vi så jävla sällan ? vi hade ju roligaste tiden EVER o vi gjorde allt ihop !?!! de vänner som tyvärr genom åren fått mig att inte ens bry mig om dom längre har enbart sig själva att skylla . visst tänker jag på er ibland också .. ja har minnen med er allihopa o har en gång älskat er allihopa mer än allt (vilket ni alla vetat om) så kan inte heller säga att jag aldrig tänker på er , för det gör jag . ofta . men då blir jag återigen förbannad o undrar VAFAN ni tänkte med när ni agera egentligen ?! helvete ......



för er som läser detta , snälla lova mig en sak ; håll i dom du älskar , en dag finns dom kanske inte där . en dag är det försent . make sure you're beloved ones knows that u love them . really love them .






snacka om back in the days


peace .


Kommentarer
Postat av: Keviin

Håll i dom du älskar , en dag finns dom kanske inte där . en dag är det försent . make sure you're beloved ones knows that u love them . really love them...

Du har helt rätt med det du skrev!:) Gilla redan din blogg

2009-12-13 @ 23:00:17
Postat av: vickey

tack så mycket (: fun to hear !

peace .

2009-12-14 @ 00:07:29
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0