en cigarett på balkongen ..

.. i det kalla men mysiga höstvädret gjorde susen . ja stod o funderade på vafan ja sysslar med egentligen , kom fram till att ja inte riktigt visste det själv så bestämde mig för att släppa de . ja vet mycke väl om att ja mår bäst av att vara med mig själv o mina vänner , allt annat skapar bara problem .

det har blivit mycke bloggande idag , antagligen för att det har varit mycke i huvudet . började söka lite dancehall koreografier på youtube för att bli glad - vilket ja blir varje gång ja ser nån nice koreo som ja gillar . hittade en jättegammal koregorafi av en fransyska som ja sparat bland mina favoriter för typ 2,5 år sedan . den är inget speciellt men jag älskar den anyway . plus loin är en grym låt också vilket gör hela grejen ännu bättre .

lovely



bästaste versionen (live of course)



peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0