dudes of the day , song of the day , artists of the day ;

idag kommer ja blogga om världens skööööönaste killar , Ali & Sami , vilka utgör den svenska hiphop gruppen Medina . haha det finns tamejfan inte många som er !! ni är otroligt charmiga , ni har humor så de står härliga till , ni skriver grym musik som fan , ni fixar feta beats & ni är down to earth ! jag har lyssnat på Medina sedan den dagen ja hörde "magdansös" första gången , då va ja nog 16 år eller nåt sånt .. jag har gjort mycke saker till eran musik , bl.a dansat , skrattat , gråtit , sjungit med osv .. vill tacka er för att ni är dom ni är o gör det ni gör , för det är det ni gör bäst ♥ :)

jag kan inte sluta skratta när ja tittar på klipp på dessa killarna eller nåt sånt , hahahaha för bästast ! dom e för översköna , det går liksom inte att inte tycka dom är härliga !!! här nedan kommer först ett klipp från när dom är i en mataffär i USA för att handla frukost hahahahaaaaaa ! Ali du e så bäst ! därefter kommer en galen låt skriven av Sami hahaha i die av skratt ! därefter blir det en av mina favorit låtar som Medina skrivit genom tiderna :)










***




www.medinaonline.se
www.twitter.com/samimedina
http://finest.se/userBlog/?uid=34827&beid=1237418 


peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0