jiggellydiddelidooo

denna helgen har varit otroligt mysig .. passade mina små änglar i fredags , alltid lika mysigt ♥ därefter kom stef o hämtade upp mig o vi åkte hem till mig för att äta en mysig 3 rätters middag :) bara hon o jag , ensamna .. jättemyyyys :) därefter blev det myskväll framför teven med massa chips , popcorn & choklad :D YAY !









♥ mysmysmysmysmys ♥


***


i lördas blev det basket me mina snyggingar o min älskade ängel Casper . gothia mötte sundsvall dragons , dock loosade gothia . inte bra . förhoppningsvis slutar nästa match med bättre resultat :) sedan blev det chillilei o en riktigt rolig lördagskväll :)




*

idag är det måndag . max , stef n myself sitter o myser i soffan . vi ska snart jobba , neeeeej hahaaa är inte sugen alls faktiskt . men men what to do ?! emmi skulle titta förbi senare ikväll efter hon slutat :) mys ! jag vill typ bara att denna veckan ska gå fort , 'cause on friday it's my b-day :D
YAY !

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0