de känns konstigt att inte känna något alls ..

.. jättekonstigt . men så ligger det till just nu .


är det något ja inte klarar av så är det när någon tror dom kan styra över folk , bossa över någon , trycka ner för att må bättre själva eller värsta av allt - använda ens svagheter mot en för att man ska må dåligt . det är något som irriterar mig nåt så fruktansvärt så ja vet inte var ja ska ta vägen .
jag hatar sånt beteende .

***

igår kväll åkte jag hem till min syster o hade myskväll :) vi snacka skit , käkade chips o avokado , färgade hennes hår inför lördag samt drack sjukt mycke cola ! eller jag drack mycke cola iaf haha . onsdagens party-time @ nivå tog hårt på mig . va galet bakfull igår , men shit happens när man är full o irriterad . jag ska passa på att be om ursäkt till alla stackare som ja fylleringde eller fyllesmsa haha . upptäckte igår att ja trakasserat en del stackare som kanske inte alls va sugna på att ha mig i telefonen mitt i natten en onsdagskväll :D hahaa i vilket fall som helst så hade ja o julia asball på nivå där vi sprang omkring som 2 små gäddor o va snygga ;)




dags att kicka till jobbet nu .

peace .


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är så jävla fotogenisk, fotgenicccc fotogencik, whateva så jag nästan älskar mig själv(L) picturize the moment.............................. funny....

lovest. (nytt ord igen) hahahaa

2009-11-28 @ 04:38:47
Postat av: vickey

hahha julie jag älskar att du för det första kommenterar anonymt ? wtf ? hahaha och självklart är du fotogenisk , my shining star on pic's ;) hahahahha <3 bäst är du .

2009-11-28 @ 17:15:34
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0