artist of the day ; PINK

pink är en sjukt begåvad artist som jag lyssnat på i många år ! jag har många historier och mycke att relatera till hennes musik , både positiva och negativa saker . något ja gillar starkt med henne är att hon hela tiden går sin egna väg . hon skriver galna texter , gör galna videos , men det gör henne också till the one and only crazy pink !
kommer aldrig glömma första låten ja hörde med pink , there u go , som kom ut 2000 om jag inte minns helt fel . när jag sedan fick se hennes video och att hon hade rosa hår och motorcykel så dog jag - jag älskade henne från första sekund ! jag hoppas att pink aldrig slutar göra grym musik .
she's amazing ♥




denna låten är helt amazing .




peace .


Kommentarer
Postat av: Pearl

Kommer du ihåg när jag drog med dig till P!nk, när jag vunnit biljetter? Så festade vi hela natten lång! Åh :)

2009-11-20 @ 00:03:20
URL: http://intimacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0