a new found lover & emotions ..



LOOOOOOOOOOOVELY ♥



har snackat me min kära emmi om allt mellan himmel o jord i flera timmar nu , hade även lite girltalk me stef tidigare idag på jobbet .. det känns så underbart att prata om saker som är jobbiga ibland , efter mycke om o men får man oftast äntligen ett perspektiv på varför man beter sig som man gör och varför man agerar som man gör .
mycke händer runt omkring mig och mina vänner nu , många ja bryr mig om mår dåligt och vill försvinna för en stund . det känns för jävligt att höra , men samtidigt är jag glad att folk vill dela sina motgångar med mig och tar med mig i deras tankar mot förbättring .  jag älskar verkligen mina vänner o skulle göra allt för att se varenda en av er lyckliga !!! det finns inget underbarare än ett gott skratt , och jag älskar att vi delar både glädje och sorg ♥ jag vet att allt kommer ordna sig , u just gotta believe it .


peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0