1987-11-13

yep , that's the year . då föddes lilla jag . yay :D idag har det varit min födelsedag o den kan man väl summera som lite speciell , såg inte ut sådär som en födelsedag "ska se ut" .. men å andra sidan , vem fan bryr sig ? anywayyysss . dagen börjar med att ja vaknar - full . reser på mig o känner en galen smärta i handen . den är helt blå o röd så ja bestämmer mig för att gå o kolla den för säkerhetsskull så man inte får men i handen om typ 5 år .. på axess akuten röntgar dom mig o säger att ja har en spricka - jaha ! de va ju dumt . fick ett litet fult bandage som ja gått runt med idag o alla har skrattat åt mig . kul ? njaaa men ja bjuder på den haha :) tack max o stef som satt o vänta på mig i 100 år på de där jävla röntgenhelvetet !



därefter kom emmi o vi köpte med oss pizza o åkte hem till mig för att käka lite då det blev vår frukost-lunch-middag haha . efter det hämtade vi upp therese o kicka till angered o cypher nights för att se våra kära vänner battla ! joe & nicko ställde upp - för bästast va ni killar ! mwah* ni borde inte åkt ut precis innan finalen , de sög . u guys showed them all though ;) massa love !



kom hem strax innan ett . har varit död sedan dess . ganska skönt ändå :)

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0