09 11 16

idag blev de återigen bus-bio . sara me n stef busade till det o gick på paranormal activity . de skulle ja aldrig ha gjort ! hahaha HJÄLP ! asså inte att den va läskig så , mest obehaglig . speciellt när "demonen" tar sig in under täcket när hon sover . mitt täcke o min säng är min safe-zone !!! hur ska ja kunna somna inatt ? får väl dygna i värsta fall , eller ringa stef i panik hahahaaaa (that's what u get for not sleepin over here din lilla biatch) :P
nu e ja iaf äntligen klar med mina olika CVn , känns skitskönt att ha det fixat . nytt bandage på lilla handen har jag fått också , tvärnice :)


***

det blev ingen kladdkaka-bakning idag då köket va invaderat av snickare imorse . de har äntligen fixat köksön . SKITSNYGGT är det . vit köksö med svart marmor skiva som "bord" eller va de nu är för nån konstig sten-grej . snyggt anyway :) så kakbakning får det bli imon istället !
därefter ska ja till torget o strosa runt lite , sen ska ja träffa min älskade nea ♥ vid 4 tiden blir det jobb i vanlig ordning . jag vill göra nåt busigt imon kväll .. frågan är vad ? if u got any ideas mina kära vänner , please let me know :)



för övrigt , någon som sett Duracell reklamen med alla små söta rosa kaninerna ? dom zoomar in några kaniner vid ett tillfälle - SÖTASTE hahahaha i die asså .



peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0