memories

Dream_Boy81, kille 28 år
idag, 06:39 SvaraVisa konversation 
Lika het som kåt =)


vafan e de här o vakna upp till då ?!

ibland undrar ja va folk tänker när de säger o gör saker .. loggade in på nattstad nyss , inte varit inne på min sida där på säkert månader , helt plötsligt börjar de blinka där uppe i hörnet att ja fått ett meddelande .. men hur kul va de o läsa halv 7 på morronen , när ja sitter här förbannad över att ja vakna halv 6 idag o inte kunde somna om .. IGEN !!!! kan för övrigt meddela att jag inte är speciellt road ....

anyway , anledningen till att ja loggade in på nattstad va för att ja skulle titta bland alla mina gamla bilder ja har där hahahaa look what i found :D snacka om minnen ....

 051106 - en vecka innan ja fyllde 18 @ vice versa
 060803 - linda n me @ honey
*
 höst 2oo5  vår 2oo6
 höst 2oo7  sommar 2oo8
*
         
@ the studio 080420 - me n my honeys

***

näe nu e de dags för mig o hoppa in i duschen o efter de ringa o väcka steffi :) sedan in till jobbet , därefter träffa stine o nanna o julia , efter de hem o packa litegranna o möta mamma o pappa o pussa på dom , sedan bege mig hem till nea för o ha lite kräft-mys me tjejerna ikväll :)

live love life - peace .

Kommentarer
Postat av: Lisa

roliga bilder:) är det dina bästa vänner på bilderna?? kram lisa

2009-07-31 @ 07:43:11
Postat av: vickey

tack !! yes , det är mina pärlor :)

2009-07-31 @ 09:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0