new hotline !

yessir , i'm back on track men på en helt ny nivå & me en helt ny blogg ! startar en ny blogg med tanke på mitt nya sätt att se på livet .. man kan väl mer eller mindre säga att detta kommer bli en bra blogg , en glad blogg - & en helt ny vickey :) mycke drama har skett på senaste & under omständigheterna så känner jag att ja måste lämna de bakom mig & ändra mitt beteende för att gå vidare & må bra :) jag har lyckats hittills & mår bättre än på länge & har mina underbara vänner som stöttar mig oavsett situationen ♥ 

ps. jag älskar oss !

*

denna veckan har vi chillat sönder hemma hos nanna efter jobbet , jag har i princip bott hos nanna & de har varit sååååå mysigt :) bada pool , sola , äta massa mat , dricka massa saft , chilla med de bästa brudarna i världen & busa med bonne ! ikväll ska vi ha lite pool-partey me kapten & cola , cider & förmodligen as always det vita vinet hahaha .. dom som känner oss vet säkerligen hur de hela brukar sluta :P
imorgon blir det chill hos stefanie eftersom hennes kusin madde kommit ner från karlstad me sina små snuttis bebisar :) ska bli himla mysigt & träffa dom igen , va ett litet tag sedan nu !
på måndag åker jag , nea , stef & sandra till båstad :D vi lär väl stanna till ons-tors nånting om vädret e fint , FYFAN va underbart ! längtar varje dag , för båstad är verkligen det bästa jag vet ♥

dags & packa inför kvällen & möta nanna & emmi & fixa den lilla alkoholen till ikväll hihi .. sedan blir det ett dopp i poolen , ENDA ! hahahahahhaa

peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0