kuckelikuu

Gomorron ! snacka om o va uppe me tuppen asså haha har sovit så jävla efterblivet inatt att ja vaknade helt arg .. haha mindre skoj , observera även att ja vaknade kvart över 6 o har ej kunnat somna om sen dess .. ja har roat mig med att plocka fram lite kläder till resan som ja ska packa ner i resväskan så fort ja samlat mig kraft att gå o hämta den i källaren haha , ja har även hostat jättemycke o knaprat piller o hunnit med att dricka 3 koppar te :) dessutom tog jag mig en sväng in http://www.asos.com/ och fann denna alldeles galet vackra klänning !


den kostar endast 32£ , sjukt bra pris !

*

nu e det bara 3 dagar kvar tills jag o min älskade kalkon Sofia är i underbara Alanya :) ska bli sååå underbart att få komma iväg härifrån .. att få sola , bada , krama om lilla Apo , festa som aldrig förr & upptäcka ett nytt land .. it's gonna be amazing !!!! ska bara överleva flygresan dit hahaha men som sosso sa igår ; de gör inget om du e lite sjuk på planet för då kanske du inte orkar grina lika mycke o har ja tur däckar du av ! hahaha tack min kära för ditt stöd :P

song of the day ; http://www.youtube.com/watch?v=7NPedqL0lSI

den låten är såååååååååååå jag & anna , året var 2oo7 ;) hahahahaha
peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0