kräft-afton & myspys

vilken myyyyyysig kväll det har varit , vi har chillat hela ligan hos nea o ätit massa sånna röda kräftor som ja ätit typ en gång innan i mitt liv hahaha fick reda på att dom tydligen va turkiska .. där ser man , man lär sig nåt nytt varje dag ! hahaha anyway , jag älskar verkligen alla våra små kvällar , alla våra äventyr , alla våra galenskaper ♥ ville bara få de sagt :)
idag blev de inga bilder för ja har varit fööör trött för o orka göra nåt över huvudtaget i princip haha .. vaknade halv 6 imorse , IGEN , o därav min galna trötthet idag .. förhoppningsvis kan ja sova ända fram tills klockan 10 imorgon som ja satt min väckarklocka på .. annars blir ja fan arg , i need to sleep god damn it !

*

kom o tänka på en sak medans ja halvsov i neas soffa förut .. asså , hur jävla mycke kan en människa påverka en egentligen ?! ja har aldrig i hela mitt liv varit med om sådana känslor som ja känt det senaste , på både gott o ont .. alla som känner mig väl vet att ja reflekterar i princip alla händelser i mitt liv med musik , o idag har lyssnat väldigt mycke på en speciell låt  .. denna låten betyder galet mycke för mig o de har den gjort sedan länge , för den här gruppen såg ja mycke upp till i tonåren ! denna låten är så speciell för mig för ja kan känna olika känslor genom den , bl.a glädje , sorgsenhet , ensamhet , styrka o självständighet ,  att inte ge upp ! anyway , länkar till den för den känns så jävla äkta just nu .. vet inte riktigt varför egentligen men de bara känns så .. för trots att jag är arg ibland så är jag ändå glad att det som hänt har hänt så man lär sig av alla konstigheter man gör mot både sig själv o andra ! sometimes u need that more than u think ...

http://www.youtube.com/watch?v=4ejX0q3s0yY

***

peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0