jag älskar att älska mina vänner ♥

sista tiden har varit galen , hektisk & alldeles underbar :) det har varit fylleslag a la Göteborg , Båstad o diverse andra platser .. det har varit en del grillkvällar , myskvällar o annat underbart som gör livet värt att leva .. o det bästa med allt är att alla mina fina vänner är mina vänner ♥ jag är alldeles fylld av kärlek o är så himla glad verkligen ! det är ja galet tacksam för eftersom ja inte mådde sådär kanonbra för ett par veckor sedan .. men det är väl så en läkeprocess funkar antar jag , it has it's ups n downs .., inte mer me de liksom :) för övrigt funderar ja på att ta upp mitt bloggande om sneakers som gjorde att ja började blogga från första början för längesen , va sägs ?!

något viktigt som alla måste veta o vara galet avundsjuka på mig för , det är att ja o sofia min lilla kyckling har bokat vår resa till Turkiet i 2 veckor , om exakt en vecka e vi där nere o röjer Alanya som aldrig förr hahahah :D enda vi ska göra ! ska bli sååååååå underbart att få krama om lilla apo igen o få ordna inför bröllopet med sofia !!!

***

http://www.sosson.blogg.se/
http://www.enorah.blogg.se/
http://www.emiliehoronyi.blogg.se/

mina små grodors bloggar , go visit if u wanna :)

***

ja tänkte inte babbla på mer egentligen , för det har hänt för mycke för att ja ska kunna förklara allt utan att man blir fast vid datorn i timmar hahaha , men här kommer lite bilder som visar hur jävla mycke ja älskar livet ♥
live today , love everyone n enjoy life !

( live love life kommer för övrigt med 80% säkerhet att tatueras in i fiiiin skrivstil i nacken på mig under alanya resan , dock måste ja va kanonfull för ja vägrar va me om den smärtan igen som ja fick genomlida när ja skaffade min skorpion )



    
   
    

.. och så självklart den obligatoriska favoriten hahahaha



*

för övrigt , MISSA INTE medinas video släpp av låten magi den 1a augusti 2009
för det första så är låten kanonbra , för det andra så är jag med i videon ,
för det tredje - se för er själva :)

http://www.youtube.com/watch?v=VKWYgnwtJDs



*

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0