äventyr , äventyr , äventyr .. oh dessa äventyr !!!

what a wonderful day ! har varit på Liseberg me mina små muppar o sprätt omkring , KANONKUL ! :D det blev gapskrik , polkagrisar , gosedjur & fartfylldhet till 110% hahahaha , de roligaste av allt va nog nannas panik när hon insåg att de bara va 40 min kvar tills allt stängde o drog mig i armen över hela Liseberg i full fart för o hinna kasta massa sill ! HAHAHAHA ja gapskrattade o haltade mig fram så fort ja kunde .. de har verkligen varit en skön o avslappnande dag idag ! inte tänkt på nåt "dåligt" eller deprimerande alls , bara umgåtts me mina ladies o haft de underbart ! dock saknade vi nåra , men trust me mina små sparvar att vi tänkte på er hela dagen :)

       

**

sitter här nu med mina smärtor i höften o lyssnar på vacker musik i sängen :) efter att ha spenderat varje dag i typ 2 månader nu med alltid någon att sova med , att hålla om , att skratta med & att inte ha varit själv en sekund i princip så inser jag hur skönt det faktiskt är ibland att bara sitta ner o ta en minut för sig själv .. e de nån mer än ja som kan känna så ? ja e inte typen som gärna e själv vanligtvis , vet inget bättre än att ha mina älskade omkring mig .. men herregud va skönt de va o bara vara för sig själv ! everyone should try that sometime :)
anyway , de ja skulle komma fram till va att en av de låtarna som ja varit fast för en galet lång tid hittade ja precis en riiiiktigt bra koreografi till på youtube , killen som har koreograferat heter Arnel Vasquez . u all should take a look !!!

http://www.youtube.com/watch?v=D2I1IqJ05iM jay sean - maybe

http://www.youtube.com/watch?v=VukZG6knqlw koreografin till jay sean - maybe

*

för övrigt , alla reagge , roots & dancehall ladies n gentlemens out there , MISSA INTE detta happening nu på lördag ! it's gon be off the hook :)



***

try my best to keep it all together
gonna take it back to where we were
never been too good at keeping secrets
give u reasons but for what it's worth
let me go
what the hell would make you look at me the same?
used to say we're unbreakable
but I just went and changed it all
i'm gone but i don't blame u at all

got beatin by temptation
I'm gone
you're better off alone
I don't want you to see
the truth in me

jay sean - i'm gone
* en otroligt vacker låt som uttrycker precis de känslor ja haft senaste tiden ..

**

peace .


Kommentarer
Postat av: nicole

var ligger kontiki?? är det en bra klubb el? jag e från mölndal så har inte så jättebra koll hehe. kram nicole

2009-07-29 @ 13:35:15
Postat av: vickey

kontiki ligger precis vid botaniska trädgårdens hållplats , tar du vagnen dit så ser du stället .. ligger rätt över gatan :) det kommer bli fett så make sure you'll be there !

2009-07-30 @ 09:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0