vasastan & vin + b-day

igår blev det inte heller nåt jäääävla liseberg , pga detta SKITVÄDER ! förlåt till er alla som älskar snowboard o skidor o fjällbackar o all sån shiet , men jag haaaaaaaaaatar snö ! jag hatar det !!!!!!! det är otroligt mysigt att titta på , när man sitter inomhus o grillar marschmallows framför en mysig brasa .. men när man ska ut på äventyr o får 11 ton snö i ansiktet o fryser ihjäl , då tycker ja fan inte det är kul asså !


anywayyyz , emmi kom till mig efter en shoppingtur i stan med anna .. fulla påsar så de stod härliga till - jag blev moy jeallous ! fööööör längesedan ja shoppade loss me saker till mig själv :( buhu ! men men får väl vinna på lotto eller nåt :P därefter mötte vi upp nea o stef o drog till vasastan o åt middag o drack vin ♥ MYS !



min lilla snygging :)


**


imorse när ja vakna mådde jag sådär asså :/ känns som om ja har en GALEN förkyldning o det har ja faaan inte tid med ?!?!?!?! jag tänkte direkt att detta måste vi göra nånting åt så att såhär såg min frukost ut idag hahaha ;





idag fyller min farmor 75 år ! ska hem till henne med pappa senare o äta lite mat o träffa resterande av min kära släkt på pappas sida .. ska bli mysigt :)


IMORGON ÄR DET JULAFTON ! MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS !


peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0