update om galenskap !

haha dags att blogga om helgens galenskap ! helt sinnes . längesedan ja va med om en sån här knasig o galen helg , ja har sovit me emmi bredvid mig i sängen HELA dan . vaknade för en timma sen kanske ? haha jaaaaaaa så kan de gå när inte haspen är på - för de kan ja lova att det har den inte varit den här helgen :P


*


i fredas efter mysmiddagen med mami blev de vin på vasastan med stef o tess . därefter kom sandra o ellen för att joina oss :) tanken va egentligen gå o äta mat , sedan kicka hem . men det slutade med färd mot incontro , lipp o därefter parken . på vägen tappade vi sandra o ellen men fann vår älskade julie :)


J-son hade sin release fest o de va faktiskt riktigt nice . en grym kväll , o vi blev aspackade hela gänget ! haha . hemfärd kring 6 på morgonen samt fyllesamtal med James fram till typ 7 känns ju sådär stabilt haha men det är okey :)


vakna i julies säng med stef o julie med hangover . julie hade köpt cola vilket räddade vårt liv haha . efter många om o men o ett jävla liv så va vi återigen uppstyrda o redo för fest :) efter mat , vin o då klockan närmat sig 9 infann sig alla vänner (och oönskat folk från min sida sett) på plats !


efter ännu mera vin o diverse klädombyten så va klockan såpass mycke att vi (emmi , julie , leila n myself) begav oss in till stan o gamle port för att dricka upp min utlovade champagne haha . det va faktiskt en jävligt rolig kväll !! träffade massa sköna människor o alla aggressioner ja känt tidigare under kvällen var som bortblåsta :) det är det som är det bästa med mina vänner , dom får mig att må bra o jag älskar er det vet ni ♥



knasbollar

puss o peace haha

cp baaaaarn




peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0