tusen tankar men noll koll

efter jobbet idag mötte ja upp emmi o nea mina små favoriter :) det blev färd mot stan , diverse fönster-shopping o därefter JENSEN'S :D yayy ! min älskade nea är nog den knasigaste jag vet :D haha vi diskuterade gamla underbara minnen från back in the days .. första kyssen , första pojkvännen , tatueringar o saker som betyder något ! helt underbart . 4 timmar nonstop kackel på Jensen's hahaha gubbarna bredvid oss måste ha undrat va felet va på oss egentligen ? hahahaaa speciellt efter neas kommentar ; faan , ja va ändå en riktig hångel hora när ja va liten ! hahaha GAPSKRATT på den kommentaren säger ja bara :D



sommar 2oo9

sommar 2oo9



om nån vill veta är mina knän iskalla ? normalt ?


**


imon blir det jobb . jobb jobb . tråååååååk ! ja saknar o träna :( ja saknar dansen .. som fan !
i didn't give it to u on purpose , can't figure out how u stole my heart ..



peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0