tisdags tissel o tassel

imorse joinade jag min älskade nea o kära john för att titta på deras - antagligen - app to be :) en mysig , lagom liten/stor (?) etta i majorna . älskar majorna ! därefter blev de mysfrukost på egg n milk o lite planering .

efter det åkte ja hem för att julbaka med min kära syster o mina änglar . det blev pepparkakshus , knäck o kola . ska väl egentligen inte påstå att ja fixade sådär jättemycke , de blev mest barnpassning i vanlig ordning haha .

later on kicka ja in till jobbet , sjukt segt . så jävla mycke administrativt arbete så ja har fan kramp i pekfingret , jävla brev :P meeeen imon blir det spa med jobbet så ska absolut inte klaga :) då ska ja relaxa som aldrig förr - och naturligtvis ta ett glas vin på middagen efteråt ;) wuho !

***

nu e de dags för CSI new york , lovely !

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0